Arda'nın Sahnesi

   
    
Bu kadar güzel bir seçkide benim de favori sahnem bulunmasa çok üzülürdüm açıkçası :) Ve tabii her ne kadar artık herkesin bildiği bir klasik hâline gelmiş olsa da, “Pulp Fiction” eksik kalsaydı… O yüzden benimki de Pulp Fiction’dan geliyor.

“When people ask me if I went to film school I tell them ‘No, I went to films’ ” demiş bir röportajında Tarantino. Her ne kadar Pulp Fiction, başlı başına bir film olarak bu anlayışın temsili sayılabilecek olsa da zannımca Tarantino’nun bu görüşünü en yüksek sesle dile getirdiği yer, Butch’ın Marsellus’u bodrumdaki tecavüzden kurtardığı sahne. Hele ki Butch’ın uygun silahı seçtiği kısım, bence bir efsane… Sanki bir film okulu mezunu değil de, VHS dükkânı mezunu birisi olarak seyircinin neyi en çok seveceğini biliyor, nabza vereceği şerbetin yoğunluğunu da ona göre, kademe kademe ayarlıyor Tarantino. Çekiç? İdare eder. Beyzbol sopası? Fena değil. Elektrikli testere? Güzeeeel. Ama hiç birisi, en üst raftaki kadar muhteşem değil.

Sahnenin İngilizce bir versiyonunu bulamadım, ama Bruce Willis’in vücut dili bence yeterince beynelmilel konuşuyor zaten. O yüzden sizi şöyle alalım: 

http://www.youtube.com/watch?v=HPZISW_mcD4&NR=1


Hehey, ben de sahne seçtim artık! Kendinize (ve seçilen sahnelere) iyi bakın,
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder